Consumul responsabil (în ceea ce privește sănătatea), produsele pe bază de plante, măiestria,… comportamentul consumatorilor sunt în continuă schimbare.
De aceea, în ultimii 10 ani, am dezvoltat propria noastră inițiativă de cercetare numită Taste Tomorrow. Urmărim comportamentele, atitudinile și alegerile consumatorilor la nivel global folosind o combinație de interviuri și tehnologie AI semantică. Astfel putem ține pasul cu evoluția tendințelor și putem preconiza unele noi în industria brutăriei, patiseriei și ciocolatei.
În plus, toate datele pe care le colectăm sunt susținute de rețeaua noastră globală de identificare a tendințelor, cercetarea senzorială exhaustivă și parteneriatele unice cu cercetători, creatori de arome și universități.
Rămâi conectat cu clienții tăi și descoperi oportunități noi.
Vrei să fii la curent cu cele mai recente tendințe și inovații din domeniul tău? Solicită o prezentare cu cele mai recente statistici de pe site-ul Taste Tomorrow.
Tendințele estimate de Taste Tomorrow pentru industria brutăriei pe baza unui sondaj global în rândul a 20.000 de consumatori din 50 de țări, precum și pe baza unor date științifice online obținute cu ajutorul celui mai avansat AI.
Tendințele estimate de Taste Tomorrow pentru industria patiseriei pe baza unui sondaj global în rândul a 20.000 de consumatori din 50 de țări, precum și pe baza unei analize de date online cu ajutorul celei mai noi tehnologii AI.
Tendințele estimate de Taste Tomorrow pentru industria ciocolatei pe baza unui sondaj global în rândul a 20.000 de consumatori din 50 de țări, precum și pe baza unei analize de date online cu ajutorul celei mai noi tehnologii AI.
Vrei statistici actualizate despre sănătate, beneficii, experiență, mediul digital și multe altele pentru a stimula inovația în domeniul brutăriei, patiseriei și ciocolatei? Sau vrei mai multe informații despre sondajul nostru global în rândul consumatorilor?
Suntem încântați să te ajutăm! Completează formularul de contact și noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.