Cele mai populare tendințe în brutărie pentru 2025

25 oct. 2024

Autenticitate locală, sănătatea intestinului, maia și produse clasice

Explorează cele mai populare tendințe pentru 2025 cu statistici Taste Tomorrow — esențiale pentru fiecare expert din industria brutăriei. Descoperă ingredientele din surse locale, o tendință care încurajează produsele regionale și susține fermierii locali. Răspunde nevoilor consumatorilor preocupați de sănătate cu opțiuni de produse care susțin sănătatea intestinului, oferind produse coapte delicioase care sunt prietenoase cu sistemul digestiv. Continuă tendința populară a maialei și impresionează-ți clienții cu gustul pâinilor și produselor de patiserie clasice apreciate.

Folosind AI-ul inteligent pentru a descoperi gusturile cumpărătorilor, Taste Tomorrow îți oferă o perspectivă clară a tendințelor viitoare. Acestea nu sunt doar presupuneri, sunt sfaturi care te ajută să creezi produse de brutărie care vor fi apreciate de consumatori. Cu Taste Tomorrow, ești pregătit pentru ce urmează în industria brutăriei.

1. Sănătatea intestinului

Un intestin sănătos este esențial pentru bunăstarea ta fizică și mintală generală, un lucru foarte cunoscut în rândul consumatorilor datorită documentarului Netflix din 2024 „Hack Your Health” (Secretul sănătății tale) și videoclipurilor de pe TikTok ale influencerilor care vorbesc despre sănătatea intestinului, precum The Stomach Doc. Consumatorii își adaptează dietele în funcție de aceste informații noi, asigurând o creștere stabilă a tendinței legate de sănătatea intestinului. În China și în țările vorbitoare de portugheză, se estimează o creștere de 8% - 9% în 2025, conform cercetării Taste Tomorrow bazate pe AI, date susținute de sondajul global în rândul consumatorilor.

Consumatorii care vor să consume produse care să le susțină sănătatea intestinului optează pentru ingrediente cu conținut ridicat de fibră și alimente îmbogățite cu prebiotice, probiotice și postbiotice. Acestea sunt vești bune pentru industria brutăriei, unde există multe opțiuni care promovează sănătatea intestinului, disponibile sub formă de produse de brutărie cu cereale integrale și conținut bogat de fibre și chiar pâini cu maia. Mărcile care ghidează consumatorii cu privire la sănătatea intestinului vor avea un avantaj major în fața concurenței. Dacă ajuți consumatorii preocupați de sănătate să ia deciziile potrivite (de exemplu, explicând diferența dintre probiotice și prebiotice sau adăugând pe ambalaj informații despre sănătatea intestinului), vei ieși în evidență și consolidezi încrederea. 

Persoanele care prioritizează sănătatea intestinului adoptă de obicei o abordare holistică în legătură cu sănătatea, recunoscând faptul că alimentele care susțin sănătatea intestinului contribuie pozitiv la bunăstarea fizică și mintală. Pentru a te adresa consumatorilor preocupați de sănătate, promovează beneficiile duble ale produselor coapte care susțin sănătatea intestinului. Ingredientele cunoscute pentru beneficiile lor multiple pentru sănătate sunt fibrele și cerealele integrale, dar și boabele de cacao, semințele de in, făina de cocos și condimentele precum turmericul.

2. Autenticitatea locală

Consumatorilor le place să rămână aproape de casă. Gustările coapte din ingrediente locale sunt cosiderate mai proaspete, dar și mai sănătoase și mai delicioase. În plus, când sunt cumpărate de la un antreprenor local, cumpărătorii au beneficiul suplimentar de a-și susține comunitatea. Nu este surprinzător faptul că oamenii din întreaga lume aleg pâinea din ingrediente locale. Conform cercetării Taste Tomorrow, în 2025, se estimează că tendința autenticității locale va crește în regiunile vorbitoare de chineză (+40%), engleză (+32%) și germană (+27%). Și în zonele vorbitoare de spaniolă și portugheză va exista o creștere constantă. 

Brutăriile precum Miller + Baker, din Australia, vor beneficia de această cerere tot mai mare pentru produse coapte local. Această brutărie artizanală cu maia iese în evidență făcând pâini și produse de patiserie cu făină proaspăt măcinată. Își procură toate cerealele de la fermierii vest-australieni care practică agricultura sustenabilă. Miller + Baker sunt transparenți cu privire la sursele sale, asigurându-se că toți clienții săi știu exact de unde provin ingredientele lor de calitate. De exemplu, făina de grâu dur folosită pentru pâinile lor provine de la Familia Haggerty din Mollerin.

Această tendință nu este doar despre ingrediente locale, ci și despre folosirea aromelor și formatelor locale, de importanță culturală. De la prăjiturile tradiționale chineze mooncake la covrigii nemțești, consumatorii sunt atrași din ce în ce mai mult de produsele coapte care le reflectă moștenirea culturală și tradițiile culinare locale. Acest lucru adaugă autenticitate și conexiune emoțională.

Această tendință privind autenticitatea locală este un partener natural al mișcării agriculturii regenerative. Ambele au ca preocupare principală originea ingredientelor. Dacă vrei să beneficiezi de această tendință, nu uita să evidențiezi originea ingredientelor tale în informațiile de pe ambalaj, în campaniile de marketing și în comunicarea directă. Poveștile sunt indispensabile pentru câștigarea inimilor consumatorilor în tendința autenticității locale.

3. Maiaua

Arată extraordinar, are un gust nemaipomenit și are beneficii pentru sănătate. Nu este surprinzător că interesul pentru maia pare să fie în creștere. Rămâne tendința cu cea mai rapidă creștere din industria brutăriei, cu un interest în creștere în regiunile vorbitoare de engleză (+7%), chineză (+14%) și franceză (+40%). Fie că vorbim de pizza, covrigi, pâine prăjită sau brioșe, dacă este făcut cu maia se va vinde ca pâinea caldă!

Sfatul nostru? Profită de tendința maialei și experimentează cu aluaturi fermentate în toate modurile posibile. Încearcă să folosești maia pentru alte aplicații în afară de pâinea tradițională sau să amesteci aroma clasică de maia cu alte ingrediente (sănătoase). De ce să nu încerci o pâine brioche cu maia și ciocolată neagră? Sau adaugă kimchi pentru un stimulent suplimentar cu probiotice pentru sănătatea intestinului? Consumatorii apreciază experiența senzorială a maialei, iar aroma și textura distincte vor îmbunătăți orice produs pe care îl creezi. Alive Bakery, din Hong Kong, implementează foarte eficient acest lucru, oferind rulouri cu scorțișoară cu maia, pâine cu maia cu smochine și nuci și chiar biscuiți cu maia cu curmale roșii.

4. Produsele clasice 

Produsele de brutărie favorite reprezintă un mod eficient de a atrage clienți. Aceste produse de încredere continuă să încânte clienții în 2024 și estimăm că vor beneficia de cea mai mare creștere în 2025, în întreaga lume. Arta brutăriei, formatele atemporale și tehnicile de copt tradiționale sunt cel mai apreciate pe piețele din zonele vorbitoare de franceză, chineză, engleză, germană și portugheză. Conform analizei noastre detaliate de la Taste Tomorrow, se estimează că tendința cu privire la produsele clasice de brutărie va crește cu 17% până la 31% în 2025. 

New York Magazine a afirmat că entuziasmul pentru brutăriile de înaltă calitate nu va dispărea curând. „New York nu se va plictisi niciodată de croasante cât timp trebuie să stai la coadă pentru a le cumpăra”, spun ei. În fiecare săptămână se deschid brutării noi, care își vând toate produsele din prima zi, fără campanii de marketing mari. Produsele de patiserie laminate clasice, precum croasant, pain aux chocolat și kouign amann continuă să captiveze gustul oamenilor. 

Acele produse coapte clasice oferă confort și sunt o formă de lux ușor de obținut. Profită de această preferință a consumatorilor evidențiind natura testată a rețelelor clasice. Introdu o colecție de produse clasice care evidențiază cele mai apreciate produse atemporale și concentrează-te pe autenticitatea și măiestria produselor tale. Optează pentru ingrediente premium, precum ciocolată de origine unică și cereale cunoscute pentru a amplifica autenticitatea și gustul superior al produselor coapte clasice. Consumatorii le vor aprecia. 

Estimarea tendințelor pe baza datelor despre consumatori mereu de actualitate

Timp de peste un deceniu, Taste Tomorrow a susținut profesioniștii din industria brutăriei, patiseriei și ciocolatei anticipând preferințele viitoare prin cercetări globale detaliate în rândul consumatorilor. Pentru a face aceste predicții cu privire la tendințele pentru 2025, analizăm datele despre consumatorii online folosind tehnologii AI semantice avansate. Monitorizăm căutările și conversațiile online despre pâine, produse de patiserie, prăjituri și produse de ciocolată în șapte limbi diferite și în peste 50 de piețe. Aceste date sunt apoi combinate cu statistici obținute cu ajutorul celui mai mare sondaj global în rândul consumatorilor din industrie, oferind o perspectivă globală complexă despre starea actuală și viitoare din industria alimentară.

Descoperă cele mai populare tendințe pentru industria patiseriei și ciocolatei în 2025

Află ce caută consumatorii când vine vorba de prăjituri, patiserie de lux și produse de ciocolată. În prezentarea noastră generală cu privire la cele mai populare tendințe privind produsele de patiserie pentru 2025 și cele mai populare tendințe în industria ciocolatei pentru 2025 vei afla că există un interes foarte mare pentru ingredientele de bază și creațiile inspirate de tehnologie.

Aprofundează tendințele ce revoluționează industria în 2025

Taste Tomorrow

Taste Tomorrow

Descoperă informații amănunțite despre comportamentul și atitudinile de consum ale consumatorilor de produse de brutărie, patiserie și ciocolaterie.

Cele mai populare tendințe în patiserie pentru 2025

Cele mai populare tendințe în patiserie pentru 2025

Explorează cele mai populare tendințe pentru 2025 cu statistici Taste Tomorrow, esențiale pentru fiecare expert din industria patiseriei: creații inspirate de tehnologie, fuziune culinară, porții perfecte și abordări picante. Descoperă cum aceste inovații, bazate pe date exclusive Taste Tomorrow, te pot ajuta să-ți dezvolți afacerea.

Cele mai populare tendințe în ciocolaterie pentru 2025

Cele mai populare tendințe în ciocolaterie pentru 2025

Explorează cele mai populare tendințe pentru 2025 cu statistici Taste Tomorrow, esențiale pentru fiecare expert din industria ciocolateriei: agricultura sustenabilă, echilibrul nutrițional dintre produsele pe bază de plante și super-ingredientele. Perfecte pentru ciocolateri sau profesioniști în domeniul cercetării și dezvoltării.