Sunt client Puratos, însă nu am putut să creez un cont

Am completat formularul de înregistrare cu numărul de client, am introdus adresa de e-mail și am setat parola. Cu toate acestea, când am dat clic pe „Trimite”, am primit un mesaj care spunea că contul meu nu a putut fi creat și că trebuie să furnizez informații suplimentare. Când creezi contul MyPuratos, verificăm dacă numărul de client și adresa de e-mail se potrivesc cu datele introduse în sistemul nostru. Dacă este cazul, contul tău va fi creat automat.

Cu toate acestea, este posibil ca adresa de e-mail pe care o furnizezi să nu fie recentă și să nu se potrivească cu adresa de e-mail pe care am înregistrat-o anterior. Sau pur și simplu că adresa ta de e-mail nu a fost niciodată înregistrată în sistemul nostru. În aceste cazuri, îți cerem să furnizezi informații suplimentare pentru a ne asigura că solicitarea vine de la tine și că nimeni nu încearcă să îți preia identitatea.

Odată ce am primit și verificat aceste informații suplimentare, vom putea continua cu activarea contului tău. Dacă după 48h lucrătoare încă nu aveți acces la MyPuratos, nu ezita să ne contactezi prin e-mail sau să ceri reprezentantului de vânzări din zona ta să actualizeze datele tale.