Cum să comanzi online cu MyPuratos

COMANDĂ ONLINE CU UN CONT MYPURATOS

MyPuratos este o platformă prin care poți comanda ușor, care conține rețete de inspirație, flexibilitate și comoditate. Este folosită de brutari, patiseri, cofetari și ciocolatieri din toată țara. Poți comanda ingredientele Puratos preferate prin magazinul online și alegi singur când și unde vrei să fie livrate!

Ca utilizator MyPuratos:

  • Descoperi gama completă de produse Puratos, inclusiv prețuri
  • Comanzi non-stop, 24h / 7z
  • Ai acces la promoții exclusive
  • Profiți de butonul de repetare a unei comenzi anterioare
  • Salvezi rețetele preferate
  • Gestionezi comenzile și istoricul facturilor online
  • Plătești online
Website Image 1920x750 px

Cum să îți creezi contul?

Pentru a utiliza MyPuratos este necesară crearea unui cont. Doar câțiva pași te mai despart de prima comandă!

Cum să comanzi online?

Ți-ai creat deja contul? Grozav! Plasează acum prima ta comandă online.

FAQ

  • Crearea contului
  • Utilizare și navigare
  • Comandare
    • Am completat formularul de înregistrare și am setat parola, dar nu am primit e-mailul de confirmare pentru a activa contul.

      Mai întâi, verifică dacă e-mailul de confirmare se află în folderul „Junk/Spam” al adresei tale de e-mail.

      Dacă nu îl găsești, contactează-ne pe numărul de telefon sau pe e-mail și te ajutăm noi.

    • Pasul 1: Apasă pe butonul ,,MyPuratos" din colțul din dreapta sus și apoi pe „Creează cont nou”

      Pasul 2:

      Dacă ești deja client Puratos: Introdu numărul de client (îl poți găsi pe factură) și adresa de e-mail, apoi setezi o parolă.

      Dacă nu ai cumpărat niciodată de la Puratos:

      Introdu informațiile companiei tale și adresa de e-mail, apoi îți setezi o parolă.

      Înainte de a face clic pe butonul „Următorul”, nu uita să bifezi caseta „Am citit și accept Politica de Protecție a Datelor”.

      Pasul 3: Vei primi un e-mail cu un link pentru a activa contul. Dacă e-mailul nu ajunge, verifică folderul „Junk/Spam” al căsuței tale de e-mail. Apasă pe link-ul primit si validează-ți contul.

      Pasul 4: După confirmarea ta, echipa noastra va verifica datele introduse de tine in termen de maxim 48h lucrătoare, pentru a ne asigura ca toate au fost introduse corect și sunt complete.

      Vei putea să te conectați la contul tău MyPuratos.

    • Da, este posibil. Un cont poate avea mai multe adrese de e-mail, asociate cu utilizatori diferiți. Toate comenzile vor fi plasate prin același cont și utilizatorii vor vedea toate aceleași informații. Iar daca ai puncte de livrare diferite, le vei putea vizualiza înainte de a plasa comanda.

    • Chiar dacă nu ești încă client Puratos, te poți înregistra în MyPuratos cu acest link. După ce finalizezi toți pașii din formularul de înregistrare, vei primi un e-mail pentru a confirma adresa de e-mail. Echipa noastra îți va valida datele firmei în maxim 48h, facem tot posibilul să fim cât mai rapizi. Odată ce acest pas a fost finalizat, te poți conecta și poți începe să îți folosești contul MyPuratos.

    • Pentru a schimba parola, apasă pe pictograma MyPuratos din colțul din dreapta sus, apoi pe „Intră în cont” și în final pe „Parolă uitată? Resetează”.

      Parola este strict confidențială. Sunteți singura persoană care o poate schimba. Dacă întâmpini dificultăți, contactează-ne pe numărul de telefon sau la adresa de e-mail afișată pe site.

    • Acest lucru nu este posibil în prezent. Este ceva ce am putea lua în considerare în viitor – accesarea mai multor conturi cu același e-mail / nume de utilizator. În prezent, dacă aveți două sau mai multe magazine, fiecare cu un număr de TVA diferit, va trebui să creezi conturi diferite pe MyPuratos.

    • Am completat formularul de înregistrare cu numărul de client, am introdus adresa de e-mail și am setat parola. Cu toate acestea, când am dat clic pe „Trimite”, am primit un mesaj care spunea că contul meu nu a putut fi creat și că trebuie să furnizez informații suplimentare. Când creezi contul MyPuratos, verificăm dacă numărul de client și adresa de e-mail se potrivesc cu datele introduse în sistemul nostru. Dacă este cazul, contul tău va fi creat automat.

      Cu toate acestea, este posibil ca adresa de e-mail pe care o furnizezi să nu fie recentă și să nu se potrivească cu adresa de e-mail pe care am înregistrat-o anterior. Sau pur și simplu că adresa ta de e-mail nu a fost niciodată înregistrată în sistemul nostru. În aceste cazuri, îți cerem să furnizezi informații suplimentare pentru a ne asigura că solicitarea vine de la tine și că nimeni nu încearcă să îți preia identitatea.

      Odată ce am primit și verificat aceste informații suplimentare, vom putea continua cu activarea contului tău. Dacă după 48h lucrătoare încă nu aveți acces la MyPuratos, nu ezita să ne contactezi prin e-mail sau să ceri reprezentantului de vânzări din zona ta să actualizeze datele tale.

      1. Accesează secțiunea Rețete:
      2. Dacă ești interesat de o rețetă, apasă pe inimă în colțul din dreapta sus. Când inima este completată (devine roșie), înseamnă că rețeta a fost adăugată la favoritele tale.
      3.  Pentru a reveni la meniul principal și a vedea rețetele pe care le-ai salvat, apasă pe "Spațiul meu" și apoi pe "Meniul meu MyPuratos".
      4. În meniul din stânga, apasă pe "Rețetele mele favorite".

    • Pentru a te bucura de o experiență optimă de navigare pe MyPuratos, sfatul nostru este să eviți utilizarea Internet Explorer și să folosești alte motoare de căutare, precum Chrome, Firefox sau Safari.

      Apasă aici pentru a descărca Google Chrome.

      Apasă aici pentru a descărca Firefox.

      Apasă aici pentru a descărca Safari.

    • Nu am dezvoltat încă o aplicație MyPuratos.

      Vestea bună este că MyPuratos poate fi accesat de pe orice dispozitiv: calculator/laptop, tabletă sau mobil. Se adaptează la dimensiunea ecranului tău. Dacă folosești telefonul, amintește-ți să folosești meniul central pentru a naviga în diferitele secțiuni.

    • Pe Android

      Deschide MyPuratos din motorul de căutare folosit de obicei, apoi apasă pe cele trei puncte mici din colțul din dreapta sus;

      Alege opțiunea "Adaugă pe ecranul de pornire"

      Apăsați pe "Adaugă"

      Scurtătura va fi adăugată pe ecranul tău de pornire. Apasă pe ea pentru a accesa direct contul tău MyPuratos.

    • Apasă pe "MyPuratos" pentru a ajunge la meniul tău MyPuratos

      În meniul din stânga, apasă pe "Promoțiile mele". Poți vedea toate promoțiile disponibile acolo.

    • M-am conectat deja la MyPuratos de pe computerul meu. Pot să mă conectez și pe mobil?

      Da, te poți conecta pe mai multe dispozitive în același timp folosind același nume de utilizator și parolă.

      Dacă adaugi un produs în coș de pe calculator/laptop, este simpluȘ dai un refresh la pagina pe telefon pentru a vedea coșul actualizat.

    • Pentru a schimba adresa de e-mail, trebuie să ne contactezi pe numărul de telefon sau la adresa de e-mail disponibile pe site. Vom elimina contul vechi și te poți înregistra din nou ca „client existent”. Datele vor rămâne neschimbate în noul tău cont.

    • Lucrăm în acest moment pentru a avea aceasta secțiune disponibilă pentru tine. Imediat ce aceasta este disponibilă vei putea sa vezi fișele tehnice din paginile fiecărui produs și le vei putea descărca.

    • 1. Accesează secțiunea Rețete:

      2. Dacă ești interesat de o rețetă, apasă pe inimă în colțul din dreapta sus. Când inima este completată (devine roșie), înseamnă că rețeta a fost adăugată la favoritele tale.

      3. Pentru a reveni la meniul principal și a vedea rețetele pe care le-ai salvat, apasă pe pictograma "Spațiul meu".

      Apoi apasă pe meniul central și, în final, pe "Rețetele mele favorite".

    • Pe un iPhone

      Această opțiune este disponibilă doar cu Safari.

      Deschide MyPuratos cu Safari, apoi apasă pe pictograma din partea de jos a ecranului, cu o săgeată îndreptată în sus;

      Alege opțiunea "Pe ecranul de pornire";

      Apasă pe "Adaugă";

      Scurtătura va fi adăugată pe ecranul tău de pornire. Apasă pe ea pentru a accesa direct contul tău MyPuratos.

    • Apasă pe "MyPuratos" pentru a ajunge la meniul tău MyPuratos

      În meniul din stânga, apasă pe "Facturile mele". Acolo poți vedea lista tuturor facturilor. Acestea sunt sincronizate cu SPV.

    • Pe calculator/laptop

      Utilizează meniul din stânga pentru a naviga în diferitele secțiuni ale MyPuratos.

      Pe tabletă sau mobil

      Utilizează meniul central pentru a naviga în diferitele secțiuni ale MyPuratos.

    • Dacă ești deja client (ai un număr de client valid): încearcă să te deconectezi și apoi să te reconectezi la contul tău. Poți încerca și un browser diferit.

      Pentru a te deconecta, apasă pe butonul „MyPuratos” din colțul din dreapta sus și apoi pe „Ieșire din cont”.

      Apoi, apasă pe MyPuratos în colțul din dreapta sus și apoi pe „Intră în cont”.

      Dacă ai încercat deja să te deconectezi și să te reconectați și tot nu vezi produsele pe care le comanzi în mod obișnuit, contactează-ne.

    • Da, datele introduse de reprezentantul de vânzări în sistem sunt actualizate in decurs de câteva ore, astfel încât prețul produsului va fi exact același cu cel pe care îl obții de la reprezentantul tău de vânzări.

    • Poți reveni la meniul principal în orice moment.

      Pe calculator/tableta

      Aapsă pe "Spațiul meu" în colțul din dreapta sus și apoi pe "MyPuratos":

      Pe tabletă sau mobil

      Apasă pe pictograma "Spațiul meu".

    • Dacă ai mai multe adrese de livrare, o poți selecta pe oricare dintre ele pentru livrare la finalizarea comenzii.

    • Data sau datele de livrare care îți apar sunt cele discutate împreună cu reprezentantul de vânzări din zona ta, conform rutei pe care o au mașinile de livrare.

      Dacă nu ai discutat încă cu un reprezentant de vânzări, ne poți contacta la nr. de telefon afișat pe site sau pe e-mail.

      De asemenea, dacă opțiunile de zile care îți apar necesită modificări, contactează-ne pentru a găsi o soluție împreună.

      *În perioada sărbătorilor legale pot interveni modificări, însă te anunțăm în timp util.

    • Când adaug produse în coș, văd animația care indică faptul că produsul a fost adăugat, dar după un timp, pictograma dispare și nu mai știu care dintre produsele din lista mea obișnuită sunt în coș. Pentru a verifica ce produse ai adăugat deja în coș, apasă pe pictograma „Coș” din colțul din dreapta sus.

      În prezent, produsele adăugate în coș nu sunt indicate în secțiunea „Produsele mele obișnuite”.

    • 1. Odată ce ai adăugat toate produsele pe care le vrei în coș, apasă pe pictograma coșului, în colțul din dreapta sus.

      2. Vei fi redirecționat către pagina "coș". Apasă pe "Comandă" în partea de jos a paginii pentru a plasa comanda dorită.

      3. Selectează adresele de livrare și facturare. Dacă ai o singură adresă, apasă pe "următorul". Dacă ai mai multe adrese, utilizează săgețile pentru a deschide meniul desfășurat și alegi opțiunea potrivită.

      4. Selectează următoarea dată de livrare disponibilă pentru tine. Acestea sunt datele pe care le discuți cu reprezentantul de vânzări, în timpul vizitelor. Dacă ai mai multe optiuni de date și nu ești sigur/ă ce dată să alegi, contactează reprezentantul de vânzări pentru a discuta.

      5. Vei vedea o pagină cu rezumatul comenzii tale. Bifează caseta "Declar că am citit și aprobat termenii și confițiile" și apoi apasă pe butonul "Comandă" pentru a finaliza comanda.

      6. Vei vedea pagina de confirmare mesajul "Îți mulțumim pentru comanda ta!" și veți primi un e-mail de confirmare.

    • Dacă ai mai cumpărat de la Puratos înainte, poți folosi metodele de plată obișnuite și să plăești facturile conform termenului de plată convenit cu reprezntantul de vânzări.

      Dacă ești un client nou, poți plăti folosind doar plata online. Dacă dorești schimbarea modalității de plată, contactează-ne.

    • Când finalizezi comanda, vei vedea pagina de confirmare cu mesajul "Îți mulțumim pentru comandă.!" și veți primi un e-mail de confirmare.

      Dacă nu vezi acest mesaj la sfârșitul comenzii sau dacă nu primești e-mailul de confirmare în aprox. 15 minute, înseamnă că comanda ta nu a fost transmisă și nu va fi procesată.

      Dacă ai urmat toți pașii indicați în secțiunea "Finalizează comanda" și nu vezi pagina de confirmare, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau ne poți suna la numărul de telefon din partea de sus sau de jos a site-ului nostru.

    • Ambalajul produselor este indicat în secțiunea "Detalii" a paginilor de produse și în coloana "Ambalaj" din secțiunea "Produsele mele obișnuite". Pentru a fi sigur de cantitatea comandată, consultă întotdeauna cantitatea indicată în "Ambalaj".

      Nu lua în considerare informațiile prezente în descriere. Acestea sunt date logistice care nu corespund cantităților pe care le puteți comanda.

      Exemplu: Pere Williams în sirop, origine Italia

      Cantitatea de luat în considerare este cea afișată sub "Ambalaj": 1 conservă.

      Chiar dacă descrierea indică Carton 6x2650ML, cantitatea de bază este o conservă, așa cum este indicat în ambalaj.

      Dacă dorești să comanzi 6 conserve, trebuie să selectezi 6 unități cu butonul +.

    • Poți selecta să vezi 12, 24 sau 36 de produse pe pagină în secțiunea "Produsele mele obișnuite".

      Pe calculator/tabletă

      Alege opțiunea pe care o preferi din meniul derulant.

      Pe tabletă sau mobil

      Apasă pe butonul "Căutare" și apoi alege opțiunea pe care o dorești din meniul derulant.

    • Pentru a adăuga o nouă adresă de livrare, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau telefon.

    • Utilizează acest spațiu doar pentru comentarii legate de comanda ta. (de exemplu: nu ai găsit un produs, ești disponibil să primești comanda doar doar după-amiaza, etc.).

      Pentru alte întrebări, utilizează formularul de contact.

    • În meniul din stânga al meniului principal MyPuratos, apasă pe „Comandă prin Excel”. Poți adăuga mai multe produse în coș deodată importând un fișier Excel pe această pagină. Urmează pașii de mai jos:

      1. Descarcă șablonul Excel

      Poți folosi acest șablon pentru a adăuga produsele. Este important să introduci numărul corect de material - numărul de referință pentru fiecare produs.

      Câmpul „număr de contract” este opțional. Poți să-l ignori dacă nu ai un contract.

      Descarcă

      2. Trimite fișierul

      Odată ce ai adăugat toate produsele dorite în fișierul Excel, îl poți trimite pentru a adăuga produsele în coș. Apasă pe „Comandă prin Excel”, apoi încarcă fișierul Excel. Importul poate dura câteva minute, în funcție de numărul de produse din listă.

    • În colțul din dreapta sus al paginii, vei găsi butonul „Contact” pentru a accesa formularul de contact. Acolo veți găsi numărul nostru de telefon, e-mailul și adresa. De asemenea, poți completa formularul pentru a ne contacta în legătură cu probleme specifice. Îți vom răspunde cât mai curând posibil.

    • Pentru a schimba sau anula comanda, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau telefon.

    • Apasă pe „MyPuratos” pentru a ajunge la meniul principal MyPuratos.

      În meniul din partea stângă, apasă pe „Comanda mea”. Acolo poți vedea o listă de comenzi cu starea livrării. Pentru informații mai detaliate despre comenzi, te rugăm să ne contactați prin e-mail sau la telefon.

    • Pe calculator/laptop

      Folosește filtrele din stânga sau funcția de căutare din dreapta. Dacă alegi funcția de căutare, introdu cuvântul care face referire la produsul pe care îl cauți și apasă pe pictograma lupă (sau apasă "enter") pentru a începe căutarea.

      Pe tabletă sau mobil

      Apasă pe "Căutare". Poți utiliza filtrele disponibile sau cuvinte-cheie.

    • În meniul MyPuratos (meniul lateral pe un calculator/laptop sau meniul central pe un mobil sau tabletă), apasă pe „Găsește un produs”.

      Poți folosi bara de căutare sau filtrele pentru a găsi produsul.