La Puratos, am decis să protejăm sănătatea angajaților, a clienților, a consumatorilor și a familiilor lor și să oferim resurse pentru reziliență, sprijin și empatie în lupta împotriva virusului COVID-19.
Alături de serviciile medicale, de industria farmaceutică, a serviciilor publice de protecție și pază, industria alimentară are o importanță strategică pe timp de criză, oriunde pe glob. Puratos furnizează ingrediente esențiale și materii prime care hrănesc milioane de oameni din toată lumea. De aceea, este primordial să acționăm responsabil și să ne asigurăm că activitatea noastră continuă.
Împreună cu echipele locale și globale care coordonează activitatea de zi cu zi, urmărim informațiile și recomandările oficiale ale autorităților. Procedurile noastre au fost adaptate în consecință, atât la București, în țară, cât și în întreaga lume.
A menține un mediu curat în brutării, pentru clienți și pentru membrii echipei, este acum prioritatea numărul unu - pentru fiecare dintre noi. De aceea, este important să acordăm o atenție sporită igienizării suprafețelor și obiectelor care sunt atinse de mai multe persoane, inclusiv:
Sugestia noastră? Stabiliți un program riguros de igienizare pe care să-l includeți în rutina zilnică de la brutărie. Și nu uitați să vă informați echipa și clienții de fiecare măsură în parte.
Pentru o igienă bună, care previne răspândirea virusului COVID-19, Organizația Mondială a Sănătății (OMS) recomandă cu tărie:
De asemenea, se recomandă ca personalul și furnizorii să aibă acces la locurile în care își pot spăla mâinile cu săpun și apă, precum și la distribuitoarele de igienizare a mâinilor.
Important: afișați măsurile de prevenție și igienă în brutărie, cât mai vizibil.
O măsură eficientă pentru a preveni răspândirea Coronavirus este distanța socială. Pentru a evita contactul clienților cu cei din jur, puteți folosi câteva reguli simple în brutărie:
Recomandați plățile cu cardul și amenajați un loc doar pentru bunurile comandate, de unde clienții le pot ridica păstrând distanța.
Asigurați-vă că în brutărie clienții stau la distanță de un metru. Marcați podeaua cu bandă autocolantă pentru a vă ajuta clienții să vadă ușor unde este indicat să stea.
Lăsați suficient spațiu în brutărie și coordonați fluxul de intrare și de ieșire al clienților. Un principiu care funcționează peste tot este: „iese unul, intră următorul!”.
Limitați numărul de clienți din interior. Puteți afișa pe ușă care este numărul maxim de persoane acceptate înăuntru.
Dacă se face coadă, comunicați cât de important este ca fiecare să păstreze distanța.
Toată lumea caută acum soluții - și să înțeleagă ce se întâmplă. Comunicați, în brutăria dumneavoastră, situația așa cum este - iar clienții și echipa vor înțelege că toți trăim aceeași realitate. Important este să ne păstrăm calmul și să rămânem încrezători.
O comunicare deschisă la întrebări, sugestii și soluții face punte între oameni. Împreună găsim răspunsurile cele mai bune, pentru a gestiona situația.
Așa cum vedem că se întâmplă peste tot, și la Puratos, starea de urgență cauzată de Coronavirus are un impact semnificativ asupra muncii noastre și a vieții noastre de zi cu zi.
Dorim să vă asigurăm că, în conformitate cu dispozițiile autorităților competente naționale și internaționale, am luat toate măsurile interne de prevenție privind igiena și siguranța alimentară, dar și pentru siguranța angajaților noștri, organizându-ne fluxul de producție astfel încât să putem asigura furnizarea produselor noastre în condiții optime, tuturor clienților noștri.
Ca partener de încredere, vă suntem alături în aceste vremuri incerte. Dacă aveți întrebări, vizitați pagina noastră de Facebook sau contactați un reprezentant local Puratos.
Acest articol se bazează pe informațiile disponibile la momentul în care l-am scris și va fi actualizat în consecință, dacă situația o cere.
Dacă vreți să contribuiți cu recomandări, vă rugăm să ni le împărtășiți și vom fi bucuroși să le includem.