Coronavirus (COVID-19) ne afectează pe toți la scară globală - vedem acest lucru în fiecare zi. La Puratos, am decis să protejăm sănătatea angajaților, a clienților, a consumatorilor și a familiilor lor și să oferim resurse pentru reziliență, sprijin și empatie în lupta împotriva acestui virus.
Alături de serviciile medicale, de industria farmaceutică, a serviciilor publice de protecție și pază, industria alimentară are o importanță strategică pe timp de criză, oriunde pe glob. Puratos furnizează ingrediente esențiale și materii prime care hrănesc milioane de oameni din toată lumea. De aceea, este primordial să acționăm responsabil și să ne asigurăm că activitatea noastră continuă.
Împreună cu echipele locale și globale care coordonează activitatea de zi cu zi, urmărim informațiile și recomandările oficiale oferite de autorități. Procedurile noastre au fost adaptate în consecință, atât la București, în țară, cât și în întreaga lume.
Prioritatea noastră este să prevenim răspândirea virusului. Recomandările Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) cu privire la măsurile elementare de igienă sunt valabile pentru fiecare dintre noi și includ:
La Puratos, avem o politică de lucru inteligentă - la care am apelat, atât cât s-a putut, și în acest context incert. Astfel, în toate unitățile noastre, am transmis instrucțiuni clare de prevenție a răspândirii virusurilor și am crescut frecvența de curățare a tuturor zonelor (birouri, suprafețe, mânerele ușilor, balustrade, etc).
Pentru a ne proteja angajații care trebuie să lucreze la fața locului, am luat toate măsurile generale de prevenție conforme cu dispozițiile autorităților competente naționale și internaționale - și, în paralel, am aplicat măsuri suplimentare de igienă și siguranță alimentară.
Pentru a diminua cât mai mult riscurile și a limita contactul, toți angajații din companie care își pot îndeplini în mod adecvat slujba de acasă lucrează de acasă. Totuși, pentru că vrem să ne încurajăm colegii care în aceste zile se află în prima linie, am decis ca o echipă restrânsă din managementul Puratos România să continue să lucreze de la sediul companiei, în condiții speciale. Astfel, am anulat întâlnirile fizice cu partenerii noștri, aplicăm toate măsurile de prevenție și avem reguli stricte de monitorizare a sănătății.
Pentru siguranța celor care ne sunt clienți și parteneri, în plus față de cele enumerate mai sus, am organizat fluxul de producție astfel încât să putem asigura furnizarea produselor noastre în condiții optime, tuturor.
Pentru a evita contactul la plasarea comenzilor, vă punem la dispoziție platforma noastră de E-commerce MyPuratos și serviciul de TeleSales - 0727.221.221. De asemenea, puteți apela telefonic agentul dumneavoastră.
Nu în ultimul rând, pentru a reduce pe cât posibil contactul cu bani cash, oferim varianta plăților prin transfer bancar.
Suntem conștienți că situația generată de COVID-19 este imprevizibilă - și acest lucru produce îngrijorări mari. Ca partener de încredere, dorim să vă asigurăm că ne adaptăm acțiunile și facem tot ce e posibil pentru a vă sprijini și, mai ales, pentru a reduce impactul pe care aceste timpuri îl pot avea asupra afacerii dumneavoastre.
De asemenea, vă vom ține la curent cu orice informație majoră care are legătură cu scenariul pandemic, în cazul în care situația o va cere.
Mai mult, suntem în contact permanent cu furnizorii noștri din întreaga lume pentru a identifica, în mod proactiv, orice posibilă întârziere de livrare a materiilor prime.
În aceste momente trebuie să avem curajul și viziunea de a ne adapta la provocarile actuale - dar și controlul de a discerne din mulțimea de scenarii posibile. Pe măsură ce ieșim din această perioadă, vom continua să funcționăm folosindu-ne de lecțiile pe care le primim dintr-un mediu global în continuă schimbare.
Să privim cu toții la un viitor mai luminos, să fim solidari cu cei din jur și să avem grijă de noi.