Trei moduri simple de a-ți impulsiona vânzările

11 sept. 2020

Blog
Inovație & Diferențiere
Eficiența costurilor

Vei descoperi, în acest articol, trei moduri prin care să îți crești vânzările și să creezi un impact pozitiv asupra relației dintre tine și clienți. Îți vor deschide mintea către soluții noi, prin care să îți faci remarcată afacerea, pe plan local.

1. Promovează oferte speciale

Creează și promovează oferte destinate unui grup specific de consumatori din vecinătate, care fie locuiesc acolo, fie îți trec pragul des, cum ar fi studenți, navetiști, mame tinere ori oameni în vârstă. Caută să le satisfaci nevoile specifice și poți chiar să îți adaptezi oferta, pe parcursul zilei, ca să îndeplinești ceea ce își doresc. Promovează o ofertă de prânz specială (unul sănătos, de exemplu) între orele 12 si 13, pentru pauza de masă a angajaților din clădirile de birouri din apropiere. Ori testează un mic dejun 5 + 1 gratis ca să recompensezi loialitatea consumatorilor tăi. Vrei să atragi atenția? Încearcă panourile promoționale amplasate pe trotuar, este o metodă veche, dar care și-a dovedit eficiența. Plasează un astfel de panou pe trotuar și promovează-ți astfel ofertele speciale din fiecare zi. Nu te opri aici: adaptează-te și optimizează-ți ofertele speciale pe baza feedback-ului de la consumatori și a vânzărilor făcute.

2. Arată-le magia!

Mulți consumatori nu sunt conștienți de sângele, sudoarea, lacrimile și dragostea care sunt puse în facerea pâinii lor de fiecare zi. De ce să nu împarți un pic din magia procesului creator de pâini gustoase, patiserie pufoasă și ciocolată care îți lasă gura apă? Așa cum revoluția bucătăriilor deschise a ocupat restaurantele, vedem acum din ce în ce mai multe brutării expunându-și cuptoarele și arătându- se consumatorilor, exact așa cum sunt ele. Fără alte explicații, cei care îți trec pragul vor fi total convinși de prospețimea produselor tale și de abilitățile angajaților tăi. Nu doar atât: adaugă la asta experiența senzorială și aroma irezistibilă a pâinii abia scoase din cuptor, care îi va împinge pe mulți să cumpere mai mult. Modul suprem în care împarți magia este să deschizi total laboratorul și să îi inviți pe clienți înăuntru, să învețe mai mult despre arta brutăriei, prin workshopuri, demonstrații sau chiar cursuri avansate.

3. Gustare la locul faptei

De ce să nu oferi mostre ca să îți impulsionezi vânzările? Oferă clienților tăi porții cât o înghițitură din tarta cu brânză abia făcută, lasă-i să guste ultima ta inovație în materie de praline ori o felie din pâinea cu grâu întreg abia scoasă din cuptor.

Asigură-te că tot ce oferi spre a fi testat este disponibil din abundență și pentru vânzare. Este esențial să atragi interesul clienților și să îi convingi să cumpere chiar atunci, acționând astfel pentru a declanșa clasicul instinct de cumpărare.

Această abordare poate fi și o metoda perfectă pentru a testa noile tale creații și de a colecta un feedback imediat și de încredere cu privire la noile produse ori la rețetele îmbunătățite pe care le experimentezi. Clienții tăi vor fi fericiți să îți împărtășească părerile lor și te vor recompensa, în timp, dacă nu doar asculți feedback-ul lor, ci dacă și acționezi în consecință.

Poți face mai mult de atât!

Aceste trei trucuri sunt doar o parte din ceea ce poți face pentru a-ți duce brutăria, patiseria ori cofetăria la un alt nivel. Ele vor contribui la buna relație dintre tine și clienții tăi și îți vor permite să te adaptezi mai ușor la nevoile lor, pentru a crește nivelul lor de satisfacție.

Consilierii noștri tehnici, reprezentanții de vânzări și managerii sunt la dispoziția ta pentru mai multe informații, ca să se asigure că și noi, la rândul nostru, construim o relație pe termen lung și că rămânem partenerul tău de încredere în inovație.

Vrei să știi cum te poate ajuta Puratos să crești vânzările și să îți îmbunătățești relația cu consumatorii? Nu ezita să contactezi reprezentantul nostru local!

Cum îți adaptezi serviciile din brutărie pe vremea pandemiei?

Cum îți adaptezi serviciile din brutărie pe vremea pandemiei?

În timpul pandemiei de coronavirus, comportamentul consumatorilor și nevoile lor se pot schimba rapid, chiar și de la o zi la alta, dacă situația o cere. Mai ales când e vorba de cererea de alimente, situația trebuie abordată complet diferit de modul în care obișnuiam să acționăm. În acest articol, veți găsi măsuri eficiente pe care să le folosiți pentru magazinul dumneavoastră, în această perioadă.

Vinde online produsele tale de brutărie - patiserie prin Bakeronline - și păstrezi distanța socială

Vinde online produsele tale de brutărie - patiserie prin Bakeronline - și păstrezi distanța socială

Comenzile online ajută consumatorii să stea în casă și să păstreze distanța socială, ca măsură de prevenție a răspândirii Coronavirus. În această perioadă pe care o traversăm împreună, te sprijim să-ți vinzi produsele de panificație prin intermediul unei platforme de comerț online.

Igiena în brutărie: Prioritatea numărul 1 în lupta împotriva virusurilor

Igiena în brutărie: Prioritatea numărul 1 în lupta împotriva virusurilor

La Puratos, am decis să protejăm sănătatea angajaților, a clienților, a consumatorilor și a familiilor lor și să oferim resurse pentru reziliență, sprijin și empatie în lupta împotriva virusului COVID-19. Alături de serviciile medicale, de industria farmaceutică, a serviciilor publice de protecție și pază, industria alimentară are o importanță strategică pe timp de criză, oriunde pe glob. Puratos furnizează ingrediente esențiale și materii prime care hrănesc milioane de oameni din toată lumea. De aceea, este primordial să acționăm responsabil și să ne asigurăm că activitatea noastră continuă.