3 dec. 2020
Sezonul sărbătorilor este întotdeauna un moment important al anului pentru brutarii artizanali și o șansă de a crește vânzările. Acest an neobișnuit ar putea aduce chiar mai multe oportunități deoarece consumatorii vor dori să sprijine afacerile locale, un trend care s-a amplificat foarte mult o dată cu începerea crizei medicale globale. Cum creșteți traficul afacerii voastre și valorificați toată această perioadă de vacanță? Vă oferim 7 sfaturi și trucuri pentru a profita de sezon și pentru a crește vânzările.
Informați-vă și inspirați-vă clienții cu privire la produsele de patiserie sezoniere pe care le oferiți. Povestiți despre oferta de sărbători, arătați-le cum să prezinte produsele într-un mod festiv, inspirați cu rețete sau meniuri care includ produse din oferta voastră. O serie de modalități de promovare sunt disponibile, de la cele mai simple și gratuite - ca de exemplu trimiterea unui newsletter personalizat clienților și promovarea pe rețelele de socializare sau prin afișe tematice și indicatori stradali cu oferta voastră.
Comunicarea prin intermediul rețelelor sociale este o modalitate ieftină, ușoară și eficientă de a ajunge la potențialii clienți. Este o modalitate excelentă de a vă evidenția produsele și serviciile, în special de ce sunt valoroase în acest sezon de sărbători. Imaginile și filmările sunt cele mai apreciate, așadar nu uitați să creați conținut folosind cele două opțiuni. De asemenea, creați pe website-ul afacerii voastre și o parte de rețete pe care să le impărtășiți cu ceilalți, veți vedea cât de importante sunt pentru a atrage noi publicuri. Dacă vreți mai multe sfaturi despre social media, citiți acest articol.
2020 nu a fost un an ușor pentru majoritatea dintre noi. Mulțumește-le clienților tăi pentru loialitate cu gesturi mici, ca tipărirea personalizată a felicitărilor de Anul Nou sau scrierea lor de mână. O altă idee este să le oferiți un cadou din partea voastră pe care să îl oferiți o dată cu restul cumpărăturilor lor. De asemenea, puteți să le oferiți unul dintre produsele voastre, iar dacă le va plăcea, sigur se vor întoarce pentru mai mult. Tuturor le plac cadourile și surprizele.
Unii oameni trec printr-un moment dificil și s-ar putea să nu aibă mijloacele de a sărbători așa cum și-ar dori. Verifică dacă există organizații caritabile locale, bănci de alimente sau organizații care au deja în grijă oameni nevoiași pentru a vedea cum le poți ajuta. Dacă ai găsit o cauză care să îți placă și în care să crezi, anunță pe rețelele sociale despre inițiativă și clienții tăi, s-ar putea să vrea și ei să participe.
Anul acesta, suntem obligați să celebrăm sezonul sărbătorilor în grupuri mici. Asigurați-vă că oferta pe care o pregăți reflectă acest lucru realizând formate mai mici, pentru grup restrâns.
Hanuka, Crăciunul, Anul Nou, Boboteaza sunt câteva dintre sărbătorile celebrate local, însă cu siguranță puteți găsi variante de dulciuri și produse de panificație care să fie reprezentate de aceste culturi. O selecție de rețete și idei de inspirație sunt disponibile pe pagina noastră de Facebook sub forma unui album foto.
De multe ori ne ghidăm după cum arată vitrina unui magazin ca să intrăm înăuntru și să descoperim ofertele. Folosiți decorațiuni atractive care să integreze produsele voastre. O altă idee este să îmbrăcați personalul tematic, ei fiind o cheie importantă în aducerea spiritului sărbătorilor. Muzica este foarte apreciată și este un cadru potrivit pentru a seta ambiența, iar o serie de melodii tematice găsiți în listele pregătite de noi pe Spotify sau Youtube.
Cel mai probabil, anul acesta clienții vor cauta mai mult ca niciodată căldura și confortul sezonului de vacanță. Mai multe surse de inspirație găsiți pe Facebook , unde am pregătit o serie de rețete pentru sezonul festiv. Și dacă ați pregătit bunătăți cu produsele noastre, așteptăm un tag!