12 mai 2021
Acum mai mult ca niciodată, consumatorii își doresc să trăiască sănătos. Și pe măsură ce așteptările consumatorilor în ceea ce privește sănătatea continuă să evolueze, dieta joacă un rol din ce în ce mai important într-un stil de viață sănătos. Conform studiilor noastre, sănătatea nu mai înseamnă doar renunțarea la ingredientele percepute ca fiind „rele” - ci presupune și adăugarea de ingrediente care susțin sănătatea și bunăstarea. Cele opt concepte inovatoare descrise mai jos răspund perfect alternativelor mai sănătoase căutate de consumatori.
În prezent, consumatorilor nu le mai pasă doar de aportul caloric și eliminarea ingredientelor „rele”, cum ar fi grăsimea, zahărul sau sarea. Aceștia caută și să adauge la dieta lor zilnică ingrediente benefice pentru sănătate, cum ar fi fibre, cereale integrale și proteine și ingrediente pe care le recunosc ca provenind din natură - cum ar fi cereale și semințe, cacao, nuci, legume, extracte florale și așa-numitele super-fructe.
Brandul indian de produse alimentare și de sănătate Kapiva readuce în prim-plan cunoștințe vechi de secole despre Ayurveda. Cele 200 de produse pe care le oferă - de la ghee și sucuri la suplimente și ceaiuri - conțin ierburi și condimente cu beneficii ayurvedice pentru sănătate. Comprimatele gumate din fructe alma, spre exemplu, ajută la reducerea nivelului de colesterol, refacerea florei intestinale și întărirea sistemului imunitar. Produsele Kapiva se vând în peste 6.000 de magazine din marile orașe indiene, iar în fiecare magazin Kapiva, clienții pot apela la un medic ayurvedic prezent în locație care îi poate sfătui cu privire la ce ingrediente să aleagă.
KOR Shots ne ajută să rămânem sănătoși fără eforturi deosebite. Shot-urile pline de nutrimente organice neprocesate ne ajută să ne menținem corpul sănătos și să funcționăm la parametri optimi. KOR își dorește ca sticluțele lor de 50 ml să devină parte a rutinei zilnice de bunăstare a clienților. Există multe shot-uri pentru îmbunătățirea funcției imunității și calității somnului, dar și pentru detoxifierea organismului. Toate ingredientele sunt aprovizionate local din ferme mici din Malibu și Hawaii.
Cei de la Brightseed sunt convinși că dieta modernă poate fi transformată dintr-o cauză a bolilor cronice într-o sursă de sănătate. Dar cum? Identificând compuși nutritivi pe bază de plante, care promovează sănătatea și bunăstarea și integrându-i în produsele alimentare de zi cu zi. Pentru a descoperi și reactiva acești compuși bioactivi, Brightseed a dezvoltat o tehnologie specială denumită Forager. Prima descoperire făcută de Brightseed este un compus puternic de plante care ne ajută să ne echilibrăm metabolismul. Acest compus bioactiv acționează ca un scut împotriva efectelor nocive ale grăsimilor toxice care se acumulează în organism ca urmare a unei diete necorespunzătoare.
SNCKBR înțelege că există o diferență între ceea ce oamenii consideră din punct de vedere rațional că trebuie să mănânce și ceea ce poftesc ei de fapt. Restaurantul se adresează persoanelor care tânjesc după preparatele prăjite gustoase, reconfortante și bogate în calorii, dar, în același timp, nu doresc să renunțe la o dietă sănătoasă. Acest snackbar la modă își descrie preparatele ca fiind potrivite pentru „a trișa în mod sănătos”. Meniul conține opțiunile clasice, cum ar fi burgeri, pizza și spaghete cu chiftele, însă reinventate: toate sunt pe bază de plante. Așadar, pizza are blatul din conopidă, iar ingredientele nesănătoase din cocktailuri au fost înlocuite cu ceai, deci „cocktailuri de ceai”.
Pe rafturile farmaciilor sau supermarketurilor nu veți vedea produse Thryve deoarece toate probioticele companiei sunt personalizate. Clienții încep prin a comanda un kit de testare, care le este livrat acasă. După o analiză atentă a bacteriilor intestinale, Thryve concepe un supliment probiotic personalizat și oferă recomandări personalizate de alimente prin intermediul aplicației lor. Această abordare vine în sprijinul sistemului imunitar și îmbunătățește sănătatea în mai multe zone, de la sănătatea creierului, la greutate și inflamație.
Misiunea Miyoko's este să protejeze planeta încurajând consumatorii să facă trecerea la produse lactate vegane, fără a face însă rabat la gust. Compania produce brânză, unt și alte bunătăți fără niciun strop de lactoză din alimente organice existente, cum ar fi nuci, legume și alte ingrediente pe bază de plante. Folosind culturi tradiționale de lăptărie, tehnici de producție a brânzeturilor și tehnologii moderne, produsele Miyoko deschid drumul către viitorul inovației alimentare în care alimentele existente sunt reinventate și capătă forme noi și captivante.
Biologul marin Craig Rose, cunoscut și sub numele de Doctorul Alge, își dorește să ofere beneficiile algelor marine pe scară largă. Seaweed & Co educă producătorii cu privire la utilizarea algelor marine, iar brandul său Weed & Wonderful, folosește alge organice cultivate în mod sustenabil în Scoția pentru a produce uleiuri culinare. Algele marine afumate sunt infuzate în ulei de rapiță pentru a fi mai ușor de utilizat în mod curent. Beneficiile algelor marine pentru sănătate constau în nivelurile ridicate de iod, o substanță care susține funcțiile cognitive, sănătatea tiroidei și a sistemului nervos.
Foodmaestro a fost creat pentru a ajuta consumatorii să răspundă la o întrebare simplă: „Pot să mănânc așa ceva?”. Această platformă premiată combină informațiile de pe etichete cu datele clinice despre sănătate și bunăstare pentru a oferi informații care pot fi citite și înțelese de toată lumea. Persoanele care suferă de alergii sau intoleranțe sau care urmează o anumită dietă pot folosi aplicația Foodmaestro de pe telefonul mobil pentru a verifica instantaneu dacă pot consuma în siguranță un anumit produs. Ele pot scana codul de bare sau pot căuta în aplicație un anumit produs. Fondatorul a dezvoltat această aplicație după ce fiul lui a suferit un șoc anafilactic grav cauzat de ceva ce mâncase.
Taste Tomorrow este cel mai amplu sondaj global realizat în rândul consumatorilor de produse de panificație, patiserie și ciocolată. Acesta colectează date de la peste 17.000 de consumatori din 40 de țări, oferind informații de perspectivă valoroase despre nevoile și așteptările consumatorilor.
Rezultatele Taste Tomorrow vorbesc de la sine: consumatorii își doresc din ce în ce mai mult ca mâncarea pe care o consumă să fie sănătoasă. Vrei să fii și în avangarda tendințelor în domeniul sănătății? Folosește aceste cinci concepte de mâncare vegană ca surse de inspirație sau încearcă această rețetă de Bite Root, care este și sănătoasă și gustoasă.